rss
email
twitter
facebook

Thursday 23 December 2010

Hampa

Hmm, puas udh hby cri hny ane, dmana hny kan? Sana sini dh hby mncari hny ane, hby mau hny yg bnar2 hby syg spuasnya, hny pun syg hby la jua, atu baie tu eh if hny nda syg hby ;D

ari tu ada hby usaha cari hny, me tpun la 175, x ea gtau hby satu satu.. Katanya tekan 1 utk topup tkan 2 utk baki crd8 akaun awda tkan 3 utk fmily n friends tkan 4 utk topup bgi phak kdua tkan 5 untuk pnukaran kod rhsia tkan 6 utk crd8 transfer dn tkan 0 utk prkhidmatan plggan kami..

So, hby pun gagas dan hnya mmikirkan no.3, 5 & 0 adalah no. Penting , hby brharap tjumpa hny dsini..

Mula2 hby tkan 3, x katanya " HARAP MAAF AWDA BLUM MLANGGAN PRKHIDMATAN INI " Baie x !! sasak hby tarus eh hby bkannya kn mlanggan, hby mau mncari hny.. Hby teraisi bh tpun aa! Bbau ea plg, pnjang bbaunya si baie aa..

Hby takan plg no.0, no.5 tu kmudian salnya if hby udh jumpa hny brutah hby tukar kod rahsia tane, x bla me takan ja no. 0 atu lain ta plg ringing sja ta plg yg hby dgr nada urg yg jawab, mybe sal hby trais pat urg atu x, yata pnjang babau, adaka hby plg kn dbwanya mlanggan apa, baie x eh..

Udh nya bnyi ring ring sja mlastah me eh.. Ngalih bh udah hby cri hny ane.. Plz tah hny brapa taun dh tne bpisah, 2 taun lbih bh u noe..

" clou-d bnar2 syg kn win-d, dmana win-d kan? Plz win-d, jgn lupakan clou-d dsini ane, clou-d mau win-d slalu dsamping me, bgayut kah bsikut kah bkipak kah win-d pat clou-d ane nda clou-d ingau tu.. Plz.. ;'/ . Clou-d and win-d forever (l) . Mwwahhh.. ;pp